tirsdag, april 05, 2011

To sjarmtroll

I helgen var vi så heldige å ha besøk av besteveninna mi og hennes lille gutt. Sessa er heldigvis ikke vanskelig å be på besøk. Hun er egentlig klar med det samme en spør- og da kan en gjerne komme å hente henne sporenstreks! Her ser dere "tantes to goll" utstyrt med hver sin lørdagsgodt-skål. Stategisk plassert er også kluten til å tørke munn og små hender. hehe. Søndagt var vi invitert i bursdags selskap. Og da ble denne buksen sydd. Begynner å få teken på buksene nå, etter å ha sydd noen stykker. Denne fikk en liten blonde sammen med stikk nederst i beina. I livet har den fått en god, litt bred ribb. jeg kortet av beina litt, slik at den blir litt kort. Tror den blir fin med en fin hvit t- shirt.

I går kveld var det sykveld hos Martha, og jeg var så heldig å få Martha helt for meg selv fordi ingen av de andre kunne komme. Det ble en koselig kveld, med masse god skravling. Jeg fikk ikke sydd noen verdens ting!!! Men jeg fikk klippet til en ny kjole til Sessa som skal syes.

Ha en flott uke dere ;)



3 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Søte sjarmtroll og flott bukse! :-)

Sophie Mari sa...

Å for noen herlige små sjarmtroll! Fy søren for en søt bukse du har laga. Kanskje du får meg inspirert til å ta fram symaskina igjen?

Ønsker deg en herlig fredag!
Klem fra Sophie Mari

Siljes Hobbyrom sa...

Heihei Yvonne!
Så fint du har det! Og så flink du er med sy-maskinen ;))

Om jeg ikke tar helt feil så er vell vi x-kollegaer ;) På gamle utsikten.. Hehe,, morro å se hvordan du har det, å den taneungen din tipper jeg er ganske så fornøyd :P

Må ha ei fin uke!
Klem Silje