fredag, oktober 22, 2010

Jul hos Lexington


Nope- det er ikke tidlig å begynne å planlegge jul! Det er bare å ta seg tid til det, studere bilder og bøker. I butikkene har de så smått begynt å få inn julestæsjen, og det er med julepynten som med alt annet; man må faktisk være litt kjapp i avtrekkeren om man skal få det man ønsker, det forsvinner jammen meg så fort.
Jeg har alltid vært en fan av Lexington, synes det er flott, men dyrt! For meg så oser det av "Amærrika" og julekolleksjonen er intet unntak. Jeg skal ikke si at jeg kommer til å kjøpe noe av det til min jul hjemme, men en kan jo ikke annet enn å bli inspirert av bildene, eller hva?

I kveld er det stor fest, og jeg gleder meg veldig. Ikke sikkert at det blir like morro i morgen, men den tid den sorg. Alltid gøy på fest i sørlandets hovedstad.



En riktig god helg til dere allesammen, her har den første snøen falt fra himmelen og jeg er som kjerringa på julekvelden; like uforberedt.

4 kommentarer:

Unknown sa...

ooohhh my god.. what a wondeful christmas athmosphere we can see in theese immages..
good work.
simona

fru Dyregod sa...

Å, jeg vil ha sånn soverom! Med en gang! Kos deg på festen og ha en god helg!

Unknown sa...

DEAR YVONNE, ON THE RIGHT THERE IS GOOGLE TRANSLATE..IF YOU WANT YOU CAN CHOOSE YUR LANGUAGE....TRY TO DO THE TRANSLATION..
THAKS FOR YU VISIT....ALSO I DON'T UNDESTAND WHAT YOU HAVE WROTE...BUT I LOVE STYLE...
SIMONA

Renate´s hjem sa...

Oi! Så herlige bilder!
Ren nytelse å se på (o;
Gleder meg til jul. Pynte og bake.. Ahh...
Ha en fin mandag!

Klem Renate