onsdag, juni 23, 2010

St. Hans feiring






I dag er det St. Hans og det tennes vel noen bål rundtomkring i landet til kvelden. Her i sør er det ekstremt tørt, så jeg håper ikke det tar helt av med bålbrenning. Hos oss blir det stille og rolig feiring. Ikke har vi båt og kan feire på sjøen, men en koselig kveld rundt hagebordet med grilling og snop, skal vi få til. Jeg har kjøpt lokale jordbær som vi skal ha til dessert.

Ellers har det vært stille fra meg en stund- IGJEN- Men selv om det har vært lite blogging på meg den siste tiden, så er jeg rundt å besøker dere andre. Men nå vil jeg snart ha en kveld med blogging. Jeg har jo faktisk litt bilder å vise. Skal vise dere hva jeg kjøpte i London- selv om det ikke var allverdens. Så har jeg lyst til å høre hva dere synes om trappa mi, nå som den snart er ferdig malt.
I mellomtiden må dere alle ha en riktig flott St. Hans feiring, og så er det jo snart helg igjen...

Ingen kommentarer: