onsdag, mai 26, 2010

Alt hva jag vil ha...

Følte i hvertfall at jeg var langt på vei, da jeg en dag i pinsen fant frem det hvite lille bordet og stolene til. De ble vasket etter å ha ligget i skjulet i hele vinter. (kremt... Det er ikke jeg som har malt huset/terassebordene!!!)
Da jeg var ferdig med å vaske, ble det litt stæsjing- lavendel må man ha! Da jeg tilslutt fant frem pepsi max, Petter Røes og mac'en føltes livet ganske bra.


Bjørke- hjertet ble til i vår før museørene viste seg. Jeg synes forøvrig at bjørka spratt ut i løpet av natta og er usikker på om jeg i det hele tatt la maerke til museørene i år.


Pinse buketten ble rosa roser, kjøpt på Mega! Det var noen nydelige roser og antakeligvis noen av de billigste jeg noen gang har kjøpt.
Nå begynner jeg å bli reiseklar. På fredag har dagen endelig kommet, da flyr vi avsted til London. Yippi! Jeg har tenkt å pakke så lite som mulig, slik at jeg har plass til så mye som mulig hjem igjen. Siden vi er 11 damer som skal avsted må vi jo ha flere biler til flyplassen. Jeg er glad for at min beste veninne har Caddy, så vet jeg at vi ikke har plass problemer hjem igjen. Ikke godt å si hva vi drasser på.
Jeg er veldig spent på om jeg i det hele tatt finner noe, eller nei, det er egentlig tull for jeg vet at jeg finner masse fint. Dere får følge med i neste uke....

4 kommentarer:

Unknown sa...

For en koselig krok, herlig det hejrtet på veggen og selvfølgelig lavendel ♥ Pepsi max er og digg, men petter, fysj:o)
Ønsker deg en herlig jentetur, så gøy!

Klem Line

Tove `blogg verden sa...

Hærlig liten ute plass du har laget : )
God tur til London! Jente turer er alltid gøy : )
Klem Tove

ralfefarfars paradis sa...

Koselig uteplass- håper du koser deg i London;)

Besta sa...

Koselig krok du har laget deg, ha en fin tur til London.

klem fra marilyn