lørdag, mars 27, 2010


Plutselig var uken over. Jeg skjønner enda ike helt hvor den ble av! Onsdag var min venninne og jeg en tur til IKEA. Vi hadde planer om storhandel, men det ble ikke så mye som vi hadde tenkt egentlig. Litt mere enn det obligatoriske dillet ble det nå for min del, men en del dill som en egentlig ike har bruk for ble selvfølgelig også med hjem.

Neida, de har ikke begynt å selge Lexington på IKEA. Disse kjøpte jeg i Sandnes hos Tiril på Krossen kjøkkenglede. Jeg har et av de stripete fra før og ville gjerne ha et til. Jeg har planer om å ha dem på den lille doen vi skal ha oppe. De mørkebrune fant jeg ut at kunne brekke av litt på badet mitt.


Àròra fikk ny stol. Hun begynner å bli for stor til barnestolen og vil ikke sitte i den lenger. Samtidig er hun litt for liten til å sitte på vanlig stol, så da var jo denne perfekt. Ranunklene kjøpte jeg på mestergrønn på maxi senteret i Sandnes. Buketten var egentlig minst dobbel så stor. Men da jeg kom hjem og skulle sette dem i vase, var bukette pill råtten inni, så jeg måtte kaste halvparten. I går kunne jeg kaste resten for da var de helt døde. Hadde jeg bodd i Sandnes hadde damen bak disken fått dem tilbake!



Så utrolig billige eføyene er på IKEA. Denne her store kostet bare 79 kroner. Jeg hadde et hjertestativ fra før som jeg viklet eføygrenene rundt.
Jeg kjøpte litt mere, men det tenkte jeg å vise senere i helgen.
For mange har påskeferien startet, jeg har planer om å gå på jobb i neste uke, men i helgen skal jeg bare slappe av.


Ønsker dere alle på fjellet og i byen en riktig flott palmehelg.

1 kommentar:

Besta sa...

Så kjipt med blomstene. Det er for dårlig.
Nå har det roet seg i heimen og jeg ser fram til noen avslappende dager i påsken.
klem fra marilyn