torsdag, desember 03, 2009

Back to basic

Enda jeg elsker striper- så ble de rødstripet liftgardinene for mye for meg. De fikk henge noen dager for at jeg skulle prøve å vende meg til dem. Men i dag var det over og ut Knut, og jeg fikk tilbake mine hvite kapper- og føler meg mye mere tilfreds.

Uppsann! En liten teknisk feil i vendingen av dette bildet.... Så solly! Men se den nydelige lilla fargen på fløyelsbåndet rundt lyset...
Hjertelysestakene i zink har også fått sløyfe på.
I dag snør det filler utenfor, og jeg holdt på en god stund med å få opp bilen. Hva tror dere er grunnen til det? Joda- snøen kom som julekvelden på kjerringa og Yvonnes golf freser fremdeles rundt på sommerhjul!!! For de som kjenner meg er det nok ingen overraskelse. Jeg pleier ikke være blant de tidlige...
Men bytte dekk er da en manne-ting! Så jeg håper at Mannen får lagt om i løpet av helga.
Tvi-tvi... Ha en strålende helg dere!

3 kommentarer:

Besta sa...

Her ble det også hjulskift i dag, tror vi alltid er blandt de siste som får skiftet.
Tror ikke heller jeg hadde blitt fortrolig med julegardin...
Kos deg i snøen.
klem fra marilyn

Prinsesse Elin sa...

Synes det var fint. Men du jeg skvatt litt for jeg kjente ikke igjen bloggen din, å trodde jeg hadde kommet inn til victorias hus sin blogg. Hun har samme headding.Ønsker deg en herlig dag. God klem:)

MissMette sa...

Så koselig, syns det var veldig fin :) Ønsker deg en fortsatt fin dag, klem fra Mette