fredag, juli 10, 2009

Ønske om peis-midt på sommern!


Hadde egentlig tenkt å vise dere bilde av baderomsinnredningen jeg har bestemt meg for, men plutselig var bildet borte fra nettet. Skal vise dere en annen dag. Men jeg fant denne peisen, som jeg har veldig lyst på. Lurer på om jeg kan få overbevist mannen om at dette er et must og ikke minst et kupp- og at vi vil komme til å ha behov for en ovn på loftet! Egentlig har jeg mest lyst til å ha den på soverommet, men da vil den ikke komme til å bli mye brukt, bare pynte litt... Nei, jeg tenker at den kommer til å rigge godt i tv stua mi- den nye tv stua mi, som jeg gleder meg til å få. Er litt roligere nå med hensyn til oppussingen. Fikk tilbud fra Monter i dag på matrialene og det ble ikke så ille som jeg først hadde trodd. Selvfølgelig kommer det alltid ting i tillegg, sånn er det bare. Men jeg tror vi har fått med det meste i tilbudet. Nå begynner jakten for virkelig på fliser og stæsj og da blir jeg straks i godt humør, det er jo det som er det det viktigste i mine øyne...
Nå er det jammen meg helg, jenter. Jeg setter kursen for IKEA i morgen for å tegne kjøkken.
Dere ønskes alle som en ei riktig god helg.







4 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg
En fantastisk peis. Jeg skulle så hatt en slik men da må vi bygge om nesten hele stuen så jeg får nyte synet av slike peiser på nettet.
Har vurdert sterkt å kjøpe en fake en til Tv stua bare for å kunne sette fine pynteting oppå. Ha en fin fin dag. Klem fra Elin:O)

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Hei. Ville bare innom for å si at du har en flott blogg. Peisen er kjempelekker - broren min har noe lignende fordi han har ikke pipe. Men den er ganske koselig når han "fyrer" opp, for da lyser det akkurat som glør inni peisen. Vet ikke om din skal være elektrisk men.......
Lykke til med innredning, det er gøy!! Klem Jorunn

MariMaja sa...

Har en award til deg hos meg;)
Ha en fin kveld,)
Klem fra Maja

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Spennende!
Lykke til med planleggingen.

Ha en herlig mandag
klem:)