tirsdag, mai 05, 2009

For en jobb!!!



Her ser dere resultatet av min søndag! Det tok jammen meg mange timer. Den er enda ikke helt ferdig. Som dere ser har jeg tilsynelatende fått på det ene armlenet, men det er egentlig synsbedrag. Fysøren så vanskelig- etter tre forsøk gav jeg opp. Tenker jeg skal forøke til helgen igjen. Så må jeg kjøpe en limpistol slik at jeg kan få festet møbelbåndene rundt. Så langt er jeg veldig fornøyd med arbeidet. Mannen har prøvesittet litt, men fått streng beskjed om at dette er en fordetmestepyntestol.
Var litt kjapp med kameraet, og akkurat nå hadde det vært kult med et retusjeringssprogram, slik at jeg kunne ha fjernet strykebrettet og stykejernet  bak stolen...
ANYWAY- Nå er jeg snart klar for et nytt stol prosjekt. Har tre kjøkkenstoler som skal males og trekkes om. De har heldigvis ikke armlener, så den saken er grei. I morgen får jeg besøk av besteveninna mi, og det gleder jeg meg til. Skal bli koselig med en jenteprat. Mannen skal få lov til å legge om til sommerdekk på bilen min. De samme dekkene jeg har kjørt rundt med i ei uke- i baksetet, bare sånn i tilfelle jeg skulle få tid til å legge dem om en dag, sånn dersom det skulle passe... Tror jammen meg at jeg skal lage en brownie, det vet jeg at hun liker godt. Ta-ta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow den stolen var
rålekker, godt jobba!

Ha en fin onsdag!

Det hvite hjerte

M sa...

Så fin den ble!
Håper at Leif ikke ser kvesse-klør-muligheter i den!
Kos deg med venninne besøk!
Klem fra meg!